ח"כ הלוי על האופוזיציה: "כשנכנעים לפרוטקשן – הוא מתגבר"

מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ הלוי על האופוזיציה: "כשנכנעים לפרוטקשן – הוא מתגבר"

ח"כ עמית הלוי במהדורת הבוקר: "אמרנו שוב ושוב שאנחנו מעוניינים בהידברות. באותו שבוע שהפסיקו לבקשת הנשיא הצעות חוק פרטיות – התגובה שלהם רק הוקצנה, שנפסיק לחודשיים וכו'. כשנכנעים לפרוטקשן הוא רק מתגבר"

צילום: Gershon Elinson/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ עמית הלוי (הליכוד), שוחח עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר (שלישי) והתייחס לביקורת של ח"כ אדלשטיין על החקיקה. "יולי דרש בסיעת הליכוד לקיים דיון בנושאי החקיקה. זה יותר מלגיטימי. חשוב לדבר מה הקווים האדומים מבחינתנו ועל מה אנחנו מוכנים להתפשר. אני לא חושב שיולי סבור שהחוקים הללו הופכים אותנו לדיקטטורה".

לדבריו "אנחנו נאבקים על דבר בסיסי: להפסיק את הדיקטטורה. כשראיתי את השלטים של מתנגדי הרפורמה על דיקטטורה חשבתי שזו הפגנה של תומכי הרפורמה. הרשות השופטת מחליטה במקומנו מה סביר ומה לא ומבטלת לנו חוקים. אני בטוח שרוב הציבור תומך ברפורמה. גם ההפגנות בבני ברק באות על רקע בעיות אחרות".

הלוי הדגיש: "הרפורמה הזו לא תבטל את כבוד האדם וחירותו. דווקא לראשונה זכויות הרוב והעם יבואו לידי ביטוי. בכל נושא שהגענו לבית המשפט הוא פסק נגדנו. את החגיגה הזו צריך להפסיק".

עוד אמר הלוי: "אמרנו שוב ושוב שאנחנו מעוניינים בהידברות. באותו שבוע שהפסיקו לבקשת הנשיא הצעות חוק פרטיות – התגובה שלהם רק הוקצנה, שנפסיק לחודשיים וכו'. כשנכנעים לפרוטקשן הוא רק מתגבר".



0 תגובות